Blogger Backgrounds

May 28, 2011

jadual baru :)

woohooo. sekarang aku telah pon menjadi kanak kanak kolej matrikulasi perak. ewahh. hahhaha. ok. nak tau tak. kuliah aku f1 (sebb aku sains fizikal). tutor ngna praktikum aku f1p4b. apa jadahnya benda tu tah, aku pon tak berapa nak tau. hahhaha. minggu pengenalan pelajar baru (MPPB), wah3 sangat lah menarik walau pon ada masanya macam nak bako je ajko ajko to. hahhaha. *siput siput. *dugong up! mengong an. macam macam pe'el ada. dengan abang adik yang macam kekeliruan terhadap diri sendiri. huhuhuh. tapi skang tengah belajat forensik oo. kay uitm. k.mas yang hebat giler menyaiko org. kompom dia belajar dengan mentor dia. tau sape? dy to keje ngan motivasi alihan pelajar. ok. korang teka la sape :). abg kamal yang not bad bab2 bercakap ni. asyik dia je yang nak pegang mic to. abg sam yang suke bercakap pelbagai baha yang merepek pe ntah. sape ntah ag. ala. sume la ajko ajko yang ada :). thanks guys!