Blogger Backgrounds

May 3, 2011

haih. alangkah indahnya kalau semua IPTA!

 masterskill college
mahsa unoversity college
KLIUC
 kolej teknologi yayasan alor gajah
 MOSTI
 kolej antarabangsa teknologi & profesional
 kolej unikop
 silicon institute of technology
 international islamic college
 segi university college
 kolej teknologi antarabangsa cybernetics

hahha. banyak bagai. segala nama ada. ada yang aku tak penah dengar pon. aku rasa pak cik posmen to pon mesti dah bosan hantar surat atas nama CIK IZYAN AMANINA. hhhaha. promote nama seyhhh. da da. benti benti la kutuk aku tu. tak kan korang pon nak join angkatan mak cik senah yang suke menjaje to. adoii. tak perlu la sayang. ahahha. ala. aku tau. bebudak sekolah aku pastinya dapat semua benda alah ni. ni semua sebab pagi gatal tangan isi segala borang u yang ada kat setiap booth mase karnival kerjaya yang kat st. anthony to. ala. padahal pegi pon sebab nak outing awal je. hahaha. semua mempunyai niat yg same. sape x nak weyh tambang g teluk intan free. ditanggung halal. ehh. silap. ditanggung sepenuhnya. :) banyak sangat sebab mengape di tolak :)

sebab pertama
ala. bese la. name pon IPTS. lain la kalau ayahanda aku to tukang cop duit yg dekat bank negara. ala. cam besar sangat je bank to kan. hmm. x kesa la bank mane pon. janji bank. andai ianya benar, beta x mau belajar over-the-river. i nak over-the-sea la. kahkahkah. aku ni pulak dah masuk angkatan cik bedah yang kuat sangat berangan.oke. back to basic. mahal wooo. x mampu den. mmg la ada ptptn. tapi nak bayo nyer,, hadoii. lu pikir lah sendiri.

* sebenarnya itulah segala sebabnya. kalau korang x puas hati atas sebab sebab diatas, korang karang je la sendiri sebabnya ye. hehehhe