Blogger Backgrounds

Oct 1, 2011

realise.

oke. dah berkurun abad aku x tulis kat sini. buzy. hahha. ntah ape je yang aku buat, sampai aku buzy. amboi. mengalahkan org politik aku buzy ha! now, i realise that *ayat reportaku untuk MUET :)

1) aku rupanya ada blog yang dah bersawang. kalau rumah kena tinggal lame macam ni, x brani aku nak dak cni da. *mule la nak over. adehh.

2) 2 minggu lagi aku nak finale oo! abes sem satu. 4 bulan lagi abes sem 2 lak. masyarakat! jenuh dah aku pikior.

3) ha! yang ni member aku punya pasal la ni. liyana izzati, kau yang menyebabkan bila aku on9 je mesti aku akan bukak blog mamat ni, mr.k. yep. mmg agak sakit ati bile bace. tp bersebab la kak. yela. bila dah pe sume yg beliau katekan kene tang kite si gadis ayu yang ada lesung pipit di pipi *yang x de pon bole la. :)

4) aku dah lame joinkan angkatan2 makcik jiran2 aku, esp mak temah. cik melah. ala. sume la.aku pencen jap. jadi baik buat sementara waktu yang x berapa nak panjang :)

5) aku terlalu percaya pada org dalam waktu yang singkat. adoii. parah aku ni. sesuke jiwe raga aku je nak caye kat org. yang org to pulak. penipu bagai! player bagai! to la, cik melah da bebel da, jgn caye kat dy. yang kau caye gak too nape? mak temah pon dah angkut satu kg citer pasal budak yang x boleh di percayai to. hishh. mengapalahhh kau begitu. x perlulah sygg. hahhha.

dah la to realisse nya. x lalu nak list kan segala bagai yang ada.tapi yang paling penting yang berangka 2 di atas. FINALE. buat dedakasi jap. oke. buat manusia yang bergelar pelajar kat klej matrikulasi mane2 je *nama kolej ni x de oke. mknenya sume la* gud luck tok korang. especially yang modul 2, sains fizik. PSPM da dekat. do pray for me too. amboii. dah macam salam perantauan. tape2. tunggu la satu hari nanti salam peranatauan aku akn smpi jugak. hhahahha. *sonoknya!

oke. kepada kawan2 aku yang dah selamat cuti n jadi penganggur 
kat rumah to, jemput2 la dtg mewat aku ni ha. 
untung la korang dah cuti :(











untungg la korang dah dah/akan cuti :)
*  yang x de gmbo to sorry. bukan x ingat, tp x lalu ler nak letak sume gambo. jenuhh yonggg.